NVM Bestuur

Het bestuur van de Nierpatiënten Vereniging Maastricht (NVM) wordt gevormd door de onderstaande personen die zich als vrijwilligers inzetten voor het welzijn van nierpatiënten.

Dagelijks bestuur

Voorzitter:  Vacant

Secretaris: Vacant secretaris@de-nvm.com

2de Secretaris (ledenadministratie): Astrid Reubsaet

Penningsmeester: Anieke Rabius (Interim voorzitter)

Bestuurslid: Ria Stassen

2e Penningmeester: Vacant

Overige bestuursleden

Bestuurslid:  Monique Soethoudt

Bestuurslid: Mark Rijken

Het bestuur wordt daarbij ondersteund door een drietal commissies, voorgezeten door een bestuurslid en bemand door bestuursleden en vrijwilligers.

Commissies:

• Contacten
  • Recreatie
  • Communicatie

Wij zoeken nog mensen die samen met ons de belangen van nierpatiënten willen behartigen.
Patiënten, partners, familieleden en alle mensen die op de een of andere wijze betrokken zijn bij nierpatiënten.
Het bestuur nodigt u van harte uit voor een gesprekje om meer informatie te verstrekken over het meewerken als bestuurslid, commissielid of als ervaringsdeskundige
Het is gewoon leuk om samen met enthousiaste collega's een bijdrage te leveren aan het besturen van de NVM.

Ben je geïnteresseerd neem dan via onderstaande knop contact met ons op: