Lid worden van NVM

Als nierpatiënt, of als partner hiervan, of als donateur kunt u lid worden van de Nierpatiënten Vereniging Maastricht (NVM).
De contributie bedraagt € 17,50 per jaar.

Gecombineerd NVM lidmaatschap met lidmaatschap van de Nierpatiënten Vereniging Nederland (NVN)

NVM biedt de leden de mogelijkheid om naast het NVM lidmaatschap, tegen een gereduceerde contributie, ook lid te worden van de Nierpatënten Vereniging Nederland (NVN).
Deze vereniging behartigt eveneens de belangen van nierpatiënten en heeft overeenkomstige doelstellingen als de NVM, maar dan op nationaal niveau.

De contributie voor een gecombineerd lidmaatschap NVM / NVN is voor patiënten € 29,25 en voor partners € 23,25 per jaar. Is uw partner donor dan wordt hij of zij vrijgesteld van contributie.

De NVN biedt leden korting op de contributie als er sprake is van een gecombineerd lidmaatschap en de contributie van de NVN wordt geïnd door de regionale nierpatiëntenvereniging.

De keuze voor een gecombineerd lidmaatschap is en blijft een keuze van elk lid zelf.

U kunt lid worden door

• het onderstaande on-line aanmeldings formulier in te vullen en te verzenden
  • per E-mail (met vermelding van onderstaande gegevens) naar ledenadministratie@de-nvm.com
  • per brief (met vermelding van onderstaande gegevens) naar adres:
    NVM Ledenadministrate
    p/a Mw. A. Reubsaet